.
B.*, svatý(í) duchu(ové)*(tělo(a)*, duše(í)*), :*…země, nebe, vzduchu, ohně, vody…,předků a současníků i potomků, (časo)místa… *
* existující (nej)zazší moudrost* a rozumnost*, dosahující obou břehů, (nej)větší a (nej)skromnější, završená , prostupuj mnou celý(á), hlubinná výsostná, , Tobě B.* se klaním*.
*(teorie*(praxe*...) sdružující* věd(u)y* v jedné* rovnici* , i když bezedná* studna*...nekončící*a nekonečno*...nekončící výška*)*
*další* cesta(y)*, cíl(e)*, *
* prosím, aby DNA* (RNA*...*)* *
*potravina(y)*, vynález(y)*, objev(y)*, *
*(bezedná/é) studna(y)*/*/hora(y)* (nekonečného/ých vrcholu(ů)) ...míru(ů)* koupel(e) harmonií(e) *
*...sloučení*, integrace,* spojení*, celého stvoření* a ...* do (smysluplného/ých) celku(ů)* mozaiky*/mozaiek* nejen v léčení*, *
* ráj*/zahrada* Eden* (na *) *
Vlád(kyně)če časo prostoru(...ů), minulosti(í),
, budoucnosti(í), přítomnosti(í),
informace se pak dostane(ou) dále*, do dalšího(ích) časo prostoru(...ů) vesmíru(ů)
*postup do harmonie zcela účinný pro *
*...informace, energie léčivá(é) z ...pyramid(y)*,
*jak se vyhnout v té chvíli* oplodnění* bez negativních dopadů,vedlejších účinků: , jógick é* ,
*akupunktura*:moxování*: * atd.*
*(nejen) při těchto cvičeních* (které začínají ...gestem prosby v přechozí kapitole menu) mít představu a pocit mládí* a svěžesti* podle B:*, netlačit na představu*, aby se stala skutečností, jen jí mít, dále úsměv* na celou bytost*/do celé bytosti*, těl(a)*, duše...*, ducha...*...do buněk*, molekul*, atomů*, kvarků* a dalších* nejen částí*..., a tohle v prosbě*: Ty* a Tvá Vůle* na první místo.*
*další nejen cviky* : necháme B.*: aby *...sen*, představa*,...sny*, představy* naše -kterou/ého/é máme nebo/i jeho, která/ý/é jsou (přicházejí...*) od *Ní*/Něho* se staly skutečností(mi)*.
*posilování tyčí* - kruhy oběma směry na obou rukou...*;údery rukou (pěstmi, dlaní, hřbetem...*), nohama (nárt a oblast chodidla pod prsty), chození po kládě, vodě... *
*poklepávání spojené s prosbou*, * sprcha studenou vodou (krátce do příjemného pocitu například* včetně kolen dolů), informace* pro zdravý životní styl*
Ciranmen*/ Pakua */*: způsob/cesta přirozeného pohybu* s kosmem*/ jeden ze tří velkých stylů* vnitřního bojového umění* ,pochází /*
A další*
Cvičení* (nejen) pro děti: Volavka prosí o vodu (taj-či*):
Volavka bydlí u rybníka, ve kterém je ale čím dál méně vody, protože už dlouho nepršelo. Volavka otáčí hlavu k obloze a prosí sluníčko, aby zavolalo mraky a poslalo pro její rybník trochu deště.
Tento cvik začínáme vsedě. Sedíme buď na zemi na chodidlech, nebo na židli, v tom případě se posuneme na okraj židle, abychom mezi zády a opěradlem měli místo. Cvik má dvě části:
1/ s nádechem se paže pohybují dlaněmi nahoru do předpažení, zhruba v úrovnio hrudní kosti, až jsou úplně narovnané,
2/s výdechem pak posunujeme lokty dozadu, dlaně držíme stejně vysoko, předloktí putuje přímo rovnně dozadu. Když zatáhneme mezilopatkovými svaly lokty dostatečně daleko za tělo, vyklene se hrudník mírně dopředu. Současně s pohybem paží se podíváme nahoru na oblohu, ale nelámeme krk, páteř by měla zůstat obloukovitě prohnutá, krční a hrudní páteř na sebe plynule navazují.V koncové pozici chvíli vydržíme.
Cvik slouží k …posílení mezilopatkových svalů, chceme tedy svalyaktivovat a chvíli podržet zapnuté – snažíme se o dlouhý výdech a udržení pozice s lokty dozadu.Cyklus nádechu výdechu opakujeme alespoň 3x.
Když si na cvik zvykneme, můžeme ho zkusit vestoje na jedné noze, jako skutečná volavka. Tato varianta může být následná. Řiďte se schopnostmi(…dětí)-pokud …jim dá práci ustát pozici na jedné noze a nemají dost pozornosti na pohyb paží a zapínání svalů mezi lopatkami, míjí se cvik účinkem a raději ho cvičte v sedě.
Pozn. Cvik můžeme cvičit i vestoje na obou nohách, dejte ale pozor, aby se (…děti)neprohýbaly v bedrech.
Dále tyto varianty* mohou být inspirací pro další cvičení*, například ve stoji na jedné noze děláme pohyby rukama*, ...dopředu, dozadu, do stran nejen pěstmi*...v...bojovém umění*... *
Otázky (nejen) ke cvičení: Jaké máte rádi počasí? Možná máme rději, když neprší a můžeme běhat venku, ale pro přírodu je důležité, aby měla dostatek vody. Stromy a kytičky ji potřebují, ryby v potoce potřebují vodu a všechny zvířata a ptáci, kteří u vody žijí, ji potřebují. Sluníčko i déšť mají v koloběhu fází počasí svoje místo. Uměli byste říct, která zvířata (kteří živočichové) potřebují vodu více než jiná? Které rostliny (…bytosti z …rostlinné říše) naopak vydrží dlouho bez vody?
A až zase ..příště bude pršet, pozdravte* všechna stvoření, o kterých víte, že je déšť potěší.
*…vodní a dešťová(é) víla(y)* atd.*… *
*Balajógapradípiká: jóga* pro ...děti: cviky* zvířat...*
(*cvik palce se dotýkají zavřených víček, ukazováky zavírají ušní boltce, slyšíme šumění*; dále pravé pěsti před sebe spojujeme od poloh natažených rukou vedle těla směrem nad hlavou až po chodidla (nebo pod chodidla) a výš, zpětním směrem také , pohyb končetin je od stoje -paty k sobě, do stran a opačně- v obou způsobech* *spojení úrovní*, atd.*(účinek cvičení zvyšuje například cvičení v přírodě* a za úplňku*).*)
(***...*jaro, léto, podzim, zima*...lidství*, ***)
(****archeoslogos*, archeologie* ...archetypu(ů)* ...****)
(*****sloučení*, integrace,* spojení*, přírodních* a humanitních*, všech* ...věd* do (smysluplného/ých) celku(ů)* mozaiky*/mozaiek* *****)
(**.vepsat* šém*, *tetra*gram*aton*, * na ...své... * **)