Zpráva 1
˙AŤ se stane /ou (nejen tyto věty)pramenen /y tryskajícími v˙.
AŤ poznávají pokud možno všichni, v čem a proč je jejich hra klamu trapná,
Božctví skrze pocvátné a cvaté Božské skutečnosti dává zdraví a nesmrtelnost např. skrze svatý Grál, Longinovo kopí nebo skutečnou Bibli, to znamená skrze pocvátné/cvaté: bytosti, jsoucna, skutečnosti a jejich srdce...(
Ať nás/mne pokropíš(te yzopem, , ať jsme čistí/jsem čistý, ať jsme/jsem bělejší než sníh.
Ale pokud by měla Pravda uškodit, může Božství např. Pravbdu jen naznačit.
Proč nelhat? Milovat bližního to znamená milovat (s ctít) celé Božství jako sám sebe, to znamená Cestu, Pravdu, Život. Nrepravda, lhaní šlape na Pravdě a vzdaluje nás to od Harmonie, protože Harmoniii nelze vystavět na nepravdě,, chybí základy, kámen úhelný.
Proč nelhat? Milovat bližního to znamená Cestu, Pravdu, Život. Nepravda, lhaní to šlape na Pravdě a vzdaluje nás to od Harmonie, protože Harmonii nelze vystavět na nepravdě, chybí základy, kámen úhelný.
Proč nekrást? Protože má například druhý něco, co já potřebuji, aby rozvíjel, co mu jde originálně (zapadá to do Harmonie), vrátí to například v dovednosti, že mě jako lékař zachrání, proto když mu nezávidím, pomáhá to i mě, abych měl štěstí, nebrání mi v tom negace. I druhému může závist škodit.
Zbývá vyrůst z něčeho?
Může se vzdělat i nevzdělatelný?
Další dar/y: ˙...např. Přijímání Tebe celého/Vás všech = celého Božství zcela tak, jak si přeješ/přejete.
Křižování (někdy), když se dělá s cítěním, může pomoci. Přerozumnost/Přemoudrost apod. pokud se myslí v Pokoře, je to Harmonické. Princip neubližování: dar života je nekonečný, proto má nekonečnou cenu, jako např. Tvoje/Vaše tvář, Tvé/Vaše tělo.
(Láska) souvisí s úctou. Bez (Lásky) nelze mít úctu a úcta si přeje (Lásku). Mít úctu ke všemu živému, to znamená k živé i neživé přirodě, i kameny jsou v určitém smyslu živé, mají také své vědomí. Když si vyberu Božství, tak i ostatním nejvíce pomohu. To znamená ctít i tohle˙, Božství, Cestu, Život, Podstatu bytosti i bytí, bytostí i bytí, tzn. v pocvátném/cvatém cmyclu bytosti / jsoucna / skutečnosti a jejich srdce... v Božství˙. Tohle˙je např. Podstata bytosti/bytí. Ctít Přírodu v Duach (Duchu) a Duach Ducha v přírodě. Blaze každému, kdo tato slova (v bytosti) i srdci zachovává, rozjímá (rozvažuje a medituje) a koná. Blaze každému, kdo (tak v tomto smyslu) chodí po Božských cestách.
Věříte mi, Arabský a Židovský národe, že Ježíč Kristuc nebyl z hrobu ukraden, ale že vstal z mrtvých?
Proč zamlčeli Vaši předáci, že vyměnili roztrhnou chrámovou oponu (která se roztrhla v době jeho smrti úplně na 2 poloviny, a to směrem odshora zcela až dolů) a že jste ji rychle vyměnili za téměř stejnou, abyste tento zázrak a další zázraky tím chováním zakryli? Věříte mi, že zázraky koná živé Božství (pocv./cv. Ad./El./El./Ad. ... opravdová/ý/harmonická/ý ... ALLAH) a že první navždy zmrtvýchvstalý nemůže být nikdo jiný, než jen Prorok, ale i Meciáč Božcký Cyn Mictr Ječua Krictuc větší než Mohamed, nebo Eliáš, Abrahám a Mojžíš? A co pocv./cv. ženství a pocv./cv. ženy? Proč Mohamed začal být násilný v období života, které následovalo po období nenásilného obrácení prvních Arabek/ů na víru? Arabskožidovské... a křesťanské (živé)Božství, miserere!
Ať zazáří celé Božství a Ječua Krictuc, to všechno samozřejmě bez jakéhokoliv zla na Vašem obraze!
Pocv. /cv. (Lásko) Jednoto, poslední tečko nejněžnějšich vět, Tyjsi květ, Ty jsi můj (x,y, z...)světadíl, Amen, Amen. Radost, Jásot a Zářná Harmonie Ať je s Vámi všemi (ale ne proti svobodě)Amen., Amen. . AŤ už nikdy se nedějí žádná příkoří ani v pečovatelství,. Pocv./cv. : mír, pokoj a obecenství s Vámi se všemi, amen, amen.. Požehnání, Božské Požehnání ať je sVámi se všemi, Amen, Amen.
˙...
Přijdeme/u se všemi pocv./cv. (také obrácenými) nejen Mistryněmi/Mistry, aby jste mi věřili a důvěřovali a nad celou (nejen) Planetou se rozzáří Cvětlo/a tohoto Božství, Cvětlo/a Duach/Ducha my/já jsem/jsme...(pocv./cv.) Božství, Amen, Amen.
Taky právo na život?
Nevyhazování např. vzdělávající se ve sdílecích (vzdělávacích tímto způsobem) programů, pokud si to nepřejí.
Na podporu vaší války Západu a Ruska nedám ani cent! Nebudu podporovat nesmyslné zabíjení a vaše další ohavné plány a činy! Vy ohavní!
Hle Kříž, na kterém (tak) poníženě trpěl (a zemřel tak opuštěn) Cpacitel světa, ... Čínský/Romský/Keltský Bůh, Ježíč Krictuc.
Hle Kříž, na kterém zanikl jeden Váš maličký bratr.
Hle Kříž, který měli/měla (a nesli/nesla) některé/á pocv./cv. bytosti/jsoucna/skutečnosti a jejich srdce...˙˙˙
Ať ˙˙ten protne ještě mne.
A proč máte problémy vy?
Povím Vám jeden příběh, ať už ho pochopíte, jak chcete:
Příběh má zvláštní název, názvem je totiž otázka: je to způsob řešení problémů?
Přišel jsem k jednomu panu doktorovi, po pozdravu mi bylo řečeno: Jste debil! Jste magor!
Byl jsem tedy rád alespoň za to, že se dozvím celou moji diagnózu, tak jsme se rozloučili, a to je všechno, co mohlo být až nekonečně konstruktivní... Už mají (v tu chvíli) svoji odměnu, Amen, Amen.
(A podobně mě někteří označili, to asi později.)
Jenže, pane doktore, Božství je jako (Láska) přeci pozvalo všechny a nevybírá si, jako ano a jaké ne!
(A nebudou se tyto chyby a další neharmonie opakovat?)