Jdi na obsah Jdi na menu
 


ajej

K tomu sv. Hildegarda:

Existuje tak velký počet andělů, kteří žijí na nebi s Bohem a lidským zrakům zůstávají skrytí. nanejvýš je můžeme poznat díky světelným znamením. Tito andělé jsou (nejen) rozumeme spojení daleko více  s Bohem/Bohyní a člověku se zjevují jen vzácně. Stojí někteří okolo člověka a objevují se mu, kdykoli si to Bůh přeje. (92)

Člověk s modrýma očima, vodě podobnýma, je má hlavně ze vzduchu. Ty jsou proto také slabší než jině oči?, jako i se vzduch mění různými atmosférickými vlivy tepla, chladu a vlhka. Modrým očím škodí špatný, měkký a vlhký vzduch a také mlha (CC92,24)

Jestliže člověk s modrýma očima špatně vidí nebo pociťuje bolest, ať ihned vezme fenykl nebo fenyklová semínka, rezetře je a šťávu z nich spolu s rosou ze vzpřímeně rostoucích trav ať smísís malým množstvím nejjemnější pšeničné mouky a uhněte malý koláček. Toto těsto ať si přes noc položí na oči a upevní je páskou. Bolesti tak zmizí, protože modré oči jsou vzdušné podstaty, a proro je potřeba přimísit také rosu. (CC 170, 14)

 

 

Pozn4. Nejen při sestavování jídelníčku je potřeba přihlédnout na individuální stav a potřeby, záleží to také na Bohu.

Dále:

Jilm

jest dvojího druhu: jeden horský, rostoucí na horách, druhý polní...

Jilm vyčišťuje a stahuje dohromady, listy, kůra aratolesti zahušťují, hojí rány...

; také Galenus sám praví o sobě, že samotným jilmovým listím kdysi zahojil čerstvou ránu.

Mladistvé listí tohoto stromu se může požívati v pokrmech.

Zevní použití:

Potírání odvarem z vnitřní kůry v octě hojí například strupy, totéž činí i listí.

Houba namočená v teplém odvaru této kůry v octě a přiložená na žaludek je prospěšná při dávení.

...zadní..*.přední

..jako...ti klesnout u nohou...B./*: dali/y mi z toho, co je mého Otce/mé Matky... atd.* 

cesta posvátného růžence a...Karmel

...a nakonec je

*informace jako:

Na počátku je vztah.

Avšak to, čemu já říkám Boží zalíbení či okoušení Boha, a co jsem jinde nazvala prosbou klidu, to je odlišné(?), dobře to vědí i ty/i, kteří to z Boží dobroty zakusiliy (i Marie). Představme si - abychom si lépe rozuměly - dvě fontány, jejichž nádrže se plní vodou...(Terezka od D.)